Postimehe test: kas turukaubast on brändihuulepulgale vastast?

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Punased huuled on osa iluklassikast –need lisavad välimusele viimase lihvi ja tõstavad naiste enesekindlust. Seda kõike aga vaid juhul, kui tegemist on sobiva ja püsiva huulepulgaga, mis ei määri hambaid ega kulu maha pärast esimest ampsu.

Katsetasin viiel päevalt viit huulepulka. Valisin huulepulki nii kallimast hinnaklassist kui ka sortimendi odavamast otsast – kõige soodsama huulepulga hankisin Tallinna keskturult. Tallinna Kaubamaja iluosakonnas aitas kõige klassikalisemad punased toonid välja valida klienditeenindaja, testi kõige kallim huulepulk, Diori kaubamärgi toon Rouge Dior 999, pärines aga Stockmanni kaubamajast.

Et test võimalikult aus oleks, sättisin päevaplaani nii, et see oleks igal päeval võimalikult sarnane. Päevad pole küll vennad, aga kui saab huulepulka kulutavad toimingud, nagu näiteks söömise, sättida iga päev enam-vähem samale ajale, siis võib eri toodete püsivust juba omavahel võrrelda küll.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles