SEB lõpetab aktiivsetele klientidele mõeldud Saldo+ programmi

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
SEB uuendab 1. juunist eraklientide arvelduspakettide sisu ja hinda.
SEB uuendab 1. juunist eraklientide arvelduspakettide sisu ja hinda. Foto: Mihkel Maripuu

SEB lõpetab 1. juunist Saldo+ programmi ja seetõttu tuleb tuhandetel klientidel veel sel kuul endale selgeks teha panga pakettide süsteem ning valida endale paslik pangateenuste pakett.

Saldo+ programmi on panga selgituse järgi kuulunud aktiivsed arveldajad ning neid on ligi 30 000. «Viimastel päevadel on ligi 1000 Saldo+ klienti teinud endale paketilepingu, kuid tänase seisuga on valik veel tegemata 28 000 senisel Saldo+ kliendil,» rääkis SEB kommunikatsioonijuht Silver Vohu.

«Saldo+ lõpetamise otsus tehti juba 2008. aastal, mil tõime turule paketid. Ütlesime seda ka oma klientidele esimest korda juba 2008. aasta kevadel ning ühtlasi andsime aega kolm aastat, et muudatusega harjuda ja parim uus pakett valida.».

Iseenesest pole paketi valimine pangas kohustuslik ei tavalistele klientidele ega Saldo+ klientidele, kuid tarvitades pangateenuseid paketiväliselt ehk tavahinnakirja järgi, on need kallimad.

Tarbija24-ni on Saldo+ programmi lõppemisega seoses jõudnud ka nurinat – seniseid hüvesid paketid ei asenda. «Minu meelest ei ole seal millegi vahel valida ilma, et sind oleks ebasoodsamasse seisu pandud kui enne,» kirjutas lugeja.

Vohu märkis siiski, et senine tagasiside on klientidelt pakettide osas olnud positiivne.

«Klientidele on meeldinud, et pangateenusel on kindel hind ja omatakse selget ülevaadet pangateenustele minevatest kuludest. Kui kriisiaastatel klientide aktiivsus üldiselt langes, siis SEB arvelduspakettidega liitunute aktiivsus on stabiilselt kasvanud,» sõnas panga esindaja.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles