Elisa vea tõttu ei saanud päev otsa 112 helistada, firma jättis sellest teavitamata (1)

Aivar Pau
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elisa.
Elisa. Foto: Tairo Lutter

Elisa võrguvea tõttu ei saanud jaanuaris nende kliendid päev otsa hädaabinumbrile 112 helistada, mistõttu jäi kiirabi ja politseiga ühendus saamata 151 hädalisel ning lisaks ei teavitanud ettevõte sellest nõuetekohaselt ei riigiasutusi aga avalikkust.

24. jaanuaril numbril 110 või 112 helistanud Elisa kliendid kuulsid häirekeskusega ühenduse saamisel asemel telefonist teadet, mis ütles, et vastav number ei ole kasutusel, kirjutb portaal Geenius.

Riigi infosüsteemi ameti (RIA) küberturvalisuse teenistuse juht Uku Särekanno sõnas, et rike puudutas vaid Elisa keskjaama poolt teenindavaid kliente, sealhulgas ka välismaa operaatorite kliente, kes olid Eestis Elisa võrgus.

Rike ei puudutanud tavatelefoniteenuste kliente ega Elisa teise keskjaama poolt teenindavaid kliente.

Häirekeskuse pressiesindaja Heiko Leesment ütles, et häirekeskuse ekspertide sõnul ei ole neile hetkel teada, et keegi oleks juhtunud intsidendi tõttu tõsiselt viga saanud.

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski sõnas Geeniusele, et avalik teavitus jäi tegemata protsessiliste puuduste tõttu, mis on tänaseks kõrvaldatud.

Loe edasi portaalist Geenius.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles