Ossinovski ostis Läti veduriremonditehase ära (2)

Adele Johanson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Oleg Ossinovski
Oleg Ossinovski Foto: Mihkel Maripuu

Oleg Ossinovskile kuuluv Skinest Rail sai Daugavpilsi veduriremonditehase ainuomanikuks.

Raudteekontsern Skinest Rail ostis vähemusaktsionäridelt välja kõik Daugavpilsi veduriremonditehase AS Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca (DLRR) aktsiad.

Varem kuulus kontsernile 49,9 protsenti DLLRi aktsiatest. Kõigi aktsiate konsolideerimise tulemusena lahkus tehas Nasdaq börsilt, kus selle aktsiad seni noteeritud olid. 

Skinest Rail juhatuse liikme Roman Zahharovi sõnul oli DLLRi kõigi aktsiate omandamine osa nii tehase kui ka kontserni arengustrateegiast.

«Daugavpilsi veduriremonditehas on Skinest Raili üks võtmeettevõte, mistõttu on meie jaoks ülioluline selle edukas funktsioneerimine. Omades mittetäielikku osalust, oli Skinest Rail ainsaks aktsionäriks, kes ettevõtet kõigi nende aastate jooksul toetas: investeeris tootmisesse ja aitas ettevõttel refinantseerida pangalaenu. Kuna täna oleme jõudnud mitmete mastaapsete ja pikaajaliste projektide rakendamise etappi ning kavatseme jätkata investeeringuid DLRRi edasisse arendamisse, on kõigi ettevõtte aktsiate konsolideerimine ühtedesse kätesse loogiline ja otstarbekaim samm,» kommenteeris Zahharov. 

Zahharov lisas, et veduriremonditehase tootmismahtude suurendamiseks on Skinest Rail ja DLRRi juhtkond viimaste aastate jooksul viinud läbi ettevõtte järkjärgulise ümberorienteerimise lääne turgudele.

«Oleme sõlminud pikaajalisi lepinguid mitme suure Euroopa ettevõttega. Lisaks sellele oleme viimase viie aasta jooksul investeerinud uutesse kaasaegsetesse seadmetesse enam kui 8 mln eurot, tänu millele tõusis tehas uuele tasemele ning on võimeline edukalt konkureerima samalaadsete Euroopa ettevõtetega,» ütles ta.

Daugavpilsi veduriremonditehase juhatuse liige Gatis Kamarūts täpsustas, et täna kasvab nõudlus DLRRi teenuste järele nii 1435 mm  kui ka 1520 mm laiuste rööbaste turgudel.

Skinest Rail on rahvusvaheline raudteekontsern, mis pakub teenuseid raudteetranspordi ja -ehituse valdkonnas. Skinest Rail omab ettevõtteid Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas, Venemaal, Poolas, Gruusias, Kasahstanis, Soomes ja Horvaatias.

Daugavpilsi veduriremonditehase AS Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca (DLRR) tegeleb raudteeveeremi remontimisega. DLRR osutab teenuseid paljudele Baltikumi ja teiste ELi riikide suurtele ettevõtetele ning ettevõtetele, mis asuvad riikides kus rööpmelaiuseks on 1520 mm. Täna on DLRR tööandjaks 640 inimesele. 

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles