Reisija pidi lisatasu maksma, sest tema nimi ei mahtunud lennupiletile

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: Elizabeth Crego / PantherMedia / Scanpix

Thai Airwaysi reisija pidi maksma ligi 80 eurot lisaks, kuna check-in’i jõudes selgus, et tema pikk nimi pole täies mahus lennupileti peal kirjas. Tegemist polnud mitte reisija enda, vaid hoopis lennufirma veebilehe veaga.

Oma nime mitte avaldanud mees kurtis, et tema perekonnanimi ei mahtunud Thai Airwaysi kodulehel broneeringusüsteemi, mistõttu kaotas veebileht osa nimest lihtsalt ära, kirjutas Travel+Leisure.

Lennukisse minnes on aga ülimalt oluline, et lennupileti peal oleks kirjas sama nimi, mis reisija passis. Kui reisija läks check-in’i tegema, märkasid Thai Airways töötajad, et tema nimi on passis erinev ning nõudsid nime muutmise eest temalt 3000 bahti ehk ligi 80 eurot. Kuigi mees oli ka lennufirma püsikliendi programmi Royal Orchid Plus liige, ei aidanud see teda identiteedi kindlakstegemisel.

Thai Airways vaatas reisija kaebuse üle, hüvitas lisatasu ning palus vabandust ebamugavuste tekitamise pärast.

«Me palume andestust ebamugavuste pärast, mis tekkisid seetõttu, et meie interneti broneerimissüsteem lubab pileti ostmisel lisada vaid kuni 25 tähemärki eesnime ja perekonnanime jaoks,» seisis lennufirma vastuses reisijale.

Thai Airways plaanib nüüd uuendada oma veebilehte, et ebatavaliselt pika nimega inimesed saaksid samuti korrektselt lendu broneerida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles