Internetiettevõtja soovib välja suretada tasulised infoportaalid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Internetiettevõtja Taavi Sumberg puhub tuult tiibadesse tasuta turunduskeskkonnale sorter.ee, mille abil loodab kohalikul turul välja suretada tasulised infoportaalid.


Sumbergi sõnul saavad paljud kohalikud ettevõtjad pidevalt telefonikõnesid, kus erinevate infoportaalide müügiesindajad pakuvad võimalust lisada ettevõte tasulisse infoportaali.

«Kui kõik sujub, täidab ettevõtja ankeedid, kuhu lisab oma ettevõtte andmed ja sõlmib lepingu. Pakett, mis sisaldab ettevõtte nime, koduleheaadressi, telefoninumbrit, ettevõtte aadressi ja logo, maksab ettevõtjale kuni 380 eurot (6000 krooni) aastas,» toob Sumberg näite.

Tema kinnitusel saigi sorter.ee loodud selleks, et lõigata vahelt ära müügiesindajad, hoida kokku ettevõtjate aega ja pakkuda neile mitu korda suuremaid reklaamivõimalusi, ilma selleks lepingut sõlmimata ja selle eest raha küsimata.

Sorteris teeb iga ettevõtja end ise kasutajaks ja lisab oma firma andmed ise, kusjuures lisaks tavaandmetele saab ettevõtte kohta lisada sooduspakkumisi, pilte, reklaamvideoid ja kirjeldada ettevõtte tegevust. Kõik see toimib iseteeninduslikul põhimõttel.

Sumberg selgitab, et mida aktiivsem on ettevõte uues turunduskeskkonnas, seda kõrgemal positsioonil ta Sorteris paikneb ja seda kõrgemale tõuseb ta ka näiteks Google’i otsingus.

«Sorteris olevad ettevõtted ja 250 kategooriat on optimeeritud suurtele interneti ostingumootoritele. See tähendab, et kui keegi kirjutab Google otsingusse näiteks märksõna «arvutipoed», satub infootsija Sorteris olevasse kategooriasse.

Google indekseerib lehekülgi pidevalt. Mida tihedamini ettevõtja oma profiili uuendab, seda tihedamini hakkab Google ettevõtte profiili üle kammima,» tõi Sumberg näite.

Samas tekib küsimus, mille pealt siis Sorter teenib?

«Soovin tasuta teenuse ja iseteenindaval põhimõttel toimiva rakendusega saavutada suurema liikluse uuele turunduskeskkonnale. Mõne aja pärast, kui portaal hästi toimib, on plaanis rakendada mõned tasulisi lisateenuseid, kuid kindlasti jäävad kõik need asjad, mis praegu on tasuta, ka tulevikus tasuta,» selgitas Sumberg.

 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles