Kaasaegne ostlemissport: tee oma otsus 4 sekundi jooksul

Ines Kuusik
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Kui kiiresti aeguvate superpakkumiste tegemine on müügivaldkonnas saanud tavapraktikaks, siis  rootslaste ostlemiskeskkond on viinud ostusurve uuele tasemele: speedsale.se veebipoes tuleb otsus teha suisa 4 sekundiga.


Speedsale.se kuumade hindadega müügipakkumised vahelduvad pinget lisava muusika saatel iga 4 sekundi järel ning magades võimaluse maha, ei tule sama asi sama hinnaga enam kunagi tagasi.

Uudse müügitaktika genereeris reklaamiagentuur DDB Stockholm Rootsi jaemüügifirmale Papercut, mis tegeleb alternatiiv-ja popkultuuri toodete (raamatud, plaadid, filmid) müügiga.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles