Jalakäijad seavad ennast Peterburi maantee sillal ohtu

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Jalakäijad ei hooli silla juurde pandud keelumärgist.
Jalakäijad ei hooli silla juurde pandud keelumärgist. Foto: Uwe Gnadenteich

Peterburi maanteel, linna piiril asuva Pirita jõe silla ühel küljel on ligi poole silla pikkuse ulatuses külgpiire kadunud ning sealtkaudu jõge ületavad jalakäijad seavad ennast tõsisesse ohtu.


Ohtliku koha ette on takistuseks pandud üks paneel, samuti on seal jalakäijate liikumist keelav märk, kuid kumbki pole inimestele takistuseks. Teisel pool teed, linna siseneval suunal on kõik korras, kuid tiheda autodevoolu tõttu on maantee ületamine jalakäijale seal tülikas ja aeganõudev.

Pealegi asub lähim jalakäijate ülekäik mitmesaja meetri kaugusel ja nii lähevadki inimesed üle jõe mööda ohtlikku otseteed. Ilusate suveilmadega liigub küllaltki kõrgel, ilma piirdeta sillal päris palju inimesi. Piiret ei ole seal juba vähemalt kaks nädalat

Maanteeameti põhja regiooni direktori asetäitja Aivo Salumi sõnul on amet ohtlikust olukorrast teadlik ja probleemi lahendamisega tegeletakse. «Hetkel otsib hooldaja OÜ Üle sobivaid piirdeid, et paigaldada need analoogselt silla vastasküljega,» ütles Salum.

Ta möönis, et vaatamata kehtestatud kiiruspiirangutele, (olenevalt sõidusuunast 50 km/h või 30 km/k) on ja oli jalakäijatele ka enne ühe sillapoole sulgemist tiheda autoliikluse tõttu teeületus raskendatud.

«Vahe varasemaga on see, et nüüd peab jalakäija kasutama teeületamiseks ebamugavamat silla Iru- poolset otsa. Jalakäijate liikluse probleem lahendatakse lõplikult alles pärast uue liiklussõlme ehitamist, seni tuleb jalakäijal varuda, sealjuures bussi peale pääsemiseks, rohkem aega ja kannatust. Jalgsi teel liikumise keelu eiramine kuulub politsei kompetentsi,» lausus Salum.

Väo liiklussõlmele koostatakse praegu tehnilist projekti, mis realiseerumisel peaks selle probleemi lõplikult likvideerima.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles