Ostja leidis broilerinagitsast kiletüki

Siiri Erala
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Lugeja pilt

Nädal tagasi poest paki Rannamõisa broilerifileest nagitsaid ostnud naine leidis sööma asudes ühest palakesest kiletüki. Tootja selgitusel oli tegemist toidukile tükiga, mis sattus nagitsasse tootmises tekkinud tõrke tõttu.

Toimetusele saadetud kirjast ja Tarbija24 foorumisse postitatud loost selgub, et õnnetu nagitsa leidnud Regina teatas juhtunust koheselt ka Rannamõisa kaubamärgi esindajale e-kirja teel ning hiljem andis oma leiust märku firma Facebooki lehel. «Kuna ma oma e-mailile ei olnud esmaspäeva õhtuks vastust saanud, siis kirjutasin Rannamõisa Facebooki seinale. Huvitaval kombel täna hommikul ei ole ma enam nende fänn ja minu kommentaar on nende seinalt kadunud,» kirjutas nördinud Regina  teisipäeva ennelõunal.

Rannamõisa kaubamärgiga tegelev David Pärnamets Maag Grupist kinnitas Tarbija24`le, et Regina sai oma kirjale siiski vastuse. Selles palus firma naiselt lisainfot, et välja selgitada mil viisil kiletükk nagitsasse sattus.

Lõpliku vastuse sai Pärnamets nagitsaid tootvast Läti tehasest eilseks: «Tegemist on täiesti erandliku ja kahetsusväärse juhtumiga. Läti tootja kinnitusel sattus kiletükk (toidukile) tootesse tootmisprotsessis tekkinud tõrke tõttu. Nagitsatootja kinnitusel tõhustatakse juhtunust õppides tootmisprotsessi ja järelevalvemeetmeid veelgi ning tootja kinnitas, et edaspidi suudab tehas niisuguse olukorra välistada.»

Pärnamets lisas, et juhtum sai ka tarbijale heastatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles