Loo-Maardu teetööde lõpetamise tähtaeg lükkus juunisse

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Peterburi maantee ehitus Loo teeristi lähedal.
Peterburi maantee ehitus Loo teeristi lähedal. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Merko Ehituse juhatuse liikme Andres Agukase sõnul saavutasid Merko Ehitus ja maanteeamet täna põhimõttelise kokkuleppe, et Loo-Maardu maanteelõigu uuendamistööde valmimise lõpptähtaeg lükkub selle aasta novembrist tuleva aasta juuni lõppu.

Kokkulepe on praegu sõlmitud suuliselt, Merko loodab selle kirjalikult vormistada lähinädalail, ütles Agukas BNSile.

Agukase sõnul on projekti tulnud tööde käigus teha mitmeid täiendusi ja viimased projekti muudatused, mis käsitlevad Tallinna-Narva maantee alla jääva Iru-Loo liiklussõlme tunnelit, said valmis just äsja. Vajaliku veerežiimi tagamiseks tuleb tunneli juurde täiendav pumpla.

Tunneli rajamine on muuhulgas keerukas geoloogiliste tingimuste poolest ja ka seetõttu, et samas kohas ületab Tallinna-Narva maanteed raudteeviadukt, rääkis Agukas.

Merko vajab tööde tegemiseks lisaaega mõned kuud, kuid kuna talv tuleb vahele, jääb osa töid ootama kevadet ja saavad valmis suvel. Ajutine liikluskorraldus jääb talveks kehtima Iru-Loo liiklussõlme piirkonnas ning lisaks sellele jääb tänavu tegemata Tallinna Jäätmekäitluskeskuse sissesõiduga seotud töid Loo-Maardu teelõigu teises otsas, selgitas Agukas.

Loo-Maardu teelõigu uuendamisprojekti täpsustuste vajadus tuleneb Agukase hinnangul muu hulgas sellest, et projekteerimistööd algasid möödunud kümnendi alguses ehk hulk aega tagasi.

Merko ja maanteeameti vahel on käimas kõnelused ka Loo-Maardu lõigu tööde lõpliku maksumuse üle. Seda teemat Agukas lähemalt kommenteerida ei soovinud.

Maanteeamet sõlmis Merko Ehituse ja Tallinna Teede ning Läti ehitusfirmaga Merks Loo-Maardu teelõigu ehituslepingu mullu veebruaris ja tööd algasid mullu märtsis. Tööde maksumuseks oli toona plaanitud 381,3 miljonit krooni.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles