POSTIMEHE INTERVJUU Elron tahab laieneda ida poole (13)

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elroni juhatuse esimees Olle Tischler Pääsküla depoos. Juhi üks suuremaid jahmatusi oli, kui kõrge riigiametnik arvas, et rongininad pole piisavalt oranžid.
Elroni juhatuse esimees Olle Tischler Pääsküla depoos. Juhi üks suuremaid jahmatusi oli, kui kõrge riigiametnik arvas, et rongininad pole piisavalt oranžid. Foto: Joakim Klementi

Kõige kiiremini oleks uusi väljumisi vaja ida poole, sest seal on reisijate arv kasvanud mõne aastaga kolmsada protsenti, leiab pool aastat Elronit juhtinud Olle Tischler.

Stadleri esindaja väitel satub igal aastal umbes kolm-neli diiselrongi õnnetusse. Kas seda on palju või vähe?

Ei saa öelda, et meil on palju õnnetusi. Minu sõbrad on öelnud, et kui sina läksid Elronisse, siis hakkasid õnnetused juhtuma. Aga me tõime Kulna ülesõidu õnnetuse rambivalgusesse ja nüüd on hakatud sellest rääkima.

Mis mind Kulna õnnetuse juures eriti hämmastas, on õpitud abitus ja vastutuse eest põgenemine. Hakati rääkima mingitest magnetpiduritest rongidele ja millest veel, aga mitte sellest, et inimene võiks silmad lahti hoida ja vaadata, kas rong tuleb. Kui ma veel kuulsin ühe liiklusohutusega tegeleva riigiametniku kommentaari, et meie rong ei ole eest piisavalt oranž ja pole hästi nähtav, siis ma mõtlesin –  mis toimub!

Kommentaarid (13)
Copy
Tagasi üles