Eestlaste armastus selle automudeli vastu lõi kuumas juulis taas lõõmama

Aivar Pau
, ajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Renault Cio
Renault Cio Foto: Tootja foto

Eesti automüüjate liidu AMTEL andmeil troonis juulis Eestis uute sõiduautode müügiedetabelit taas Renault Clio.

Kui vahepeal oli Renault Clio TOP3-st lausa välja langenud, siis juunis sisenes ta sinna taas ning juulis otsustas juulis endale osta lausa 84 eestlast. Cliole järgnesid vanad head tuttavad Toyota RAV4 80 masinaga ja Kia Cee’d 77 autoga.

Automarkide seast kerkisid juulis esikolmikusse Toyota 313 müüdud uue sõiduautoga, Renault 241 autoga ja Škoda 215 autoga.

Juulis müüdi Eestis kokku 2137 uut sõiduautot, mis ületas möödunud aasta juulikuu müügi 7,9 protsendiga.

Kokku tänavu seitsme kuuga müüdud 16327 uut sõiduautot ehk 8,1 protsenti rohkem kui mullu samal perioodil.

Juulis eelistasid tarbijad enim väiksema keskklassi autosid, milliste osakaal kõigist müüdud autodest oli 21,8 protsenti. Jätkuvalt lähevad hästi kaubaks ka keskmised ja väiksemad maasturid, milliste osakaal oli juulikuus vastavalt 20,4 ja 20,3 protsenti.

Hübriidautosid müüdi 151 ja edukalt kulges juulis ka elektriautode müük, milliseid anti tarbijatele üle 27. Uusi gaasiseadmega autosid müüdi  kaks.

Sõiduautodest veelgi tempokam oli tõus tarbesõidukite poolel, kus eelmise aasta juulikuu müük ületati 23,4 protsendiga. Populaarseim mark oli juulis Citroen (79), järgnesid Volkswagen (50) ja Peugeot (47).

Veokite segmendis oli edukaim Scania 42 veokiga ja esikolmikusse mahtusid ka Volvo 17 ja Mercedes-Benz 15 veokiga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles