Eesti Raudtee: Veerenni tõkkepuu häda oli seotud uue peatusega

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raudteeülesõit Veerenni tänaval.
Raudteeülesõit Veerenni tänaval. Foto: Raigo Pajula

Tallinna kesklinnas Veerenni tänava raudteeülesõidukohas olid autojuhid täna hommikul sunnitud tegema ohtlikku manöövrit, et mööda pääseda 20 minutiks alla jäänud tõkkepuust.

Eesti Raudtee andmetel oli automaatselt töötav tõkkepuu rivist väljas umbes 20 minutit ning selle üheks põhjuseks oli sügisel sealsamas lähedal avatud Kitseküla peatus.

Firma avalike suhete juht Urmas Glase ütles Tallinnapostimees.ee`le, et tõkkepuu jäi alla pärast seda, kui ülesõidukohta läbis kell 8.22 rong. 

Tõkkepuu jäi alla ja foor näitas, et läheneb rong. Autojuhid ja ka liinibussid olid seetõttu sunnitud tõkkepuu kõrvalt raudteed ületama, teatas Kuku raadio uudised.

Hiljem sõitis sealt rong läbi veel kell 8.33 ja kell 8.42 ning pärast seda hakkas tõkkepuu automaatika taas ise tööle.

Glase sõnul oli rongide vahe nii suur, et tõkkepuud oleksid pidanud vahepeal kindlasti üles tõusma.

«Automaatsüsteem töötas hästi, kuid probleem on seotud Kitseküla peatuse rajamisega,» rääkis ta.

Glase sõnul oli tõkkepuu 20 minutit all, sest automaatsüsteem luges oma andurite põhjal välja, et rongid on ülesõidukohale piisavalt lähedal . Ta lisas, et samal ajal oli üks rong Kitseküla peatuses ning ka teiselt poolt oli tulemas rong.

«Spetsialistid praegu uurivad, et kui tõenäoline on samasuguse olukorra kordumine ja kuidas oleks võimalik süsteemi muuta,». Ta märkis, et taolise olukorra sagedat esinemist ei saa mitte mingil juhul lubada.


Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles