Kaupmeeste liit: Eesti inimene eelistab suuri kaubanduskeskusi

Eger Ninn
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaupmeeste liidu juhataja Marika Merilai.
Kaupmeeste liidu juhataja Marika Merilai. Foto: Rimi Eesti

Kaupmeeste liidu juhataja Marika Merilai sõnul käib jaekaubandusturul äge võitlus tarbija tähelepanu ning koha eest tema rahakotis. Selle taustal eelistab tarbija suuri kaubanduskeskusi ning ootab kaupmeestelt madalaid hindu ning sooduspakkumisi.


Merilai sõnul valitseb Eestis kaubanduskettide paljusus. «Kuna jaeturu maht järgnevatel aastatel olulisel määral ei suurene ja konkurents suurte kauplustekettide vahel tiheneb, siis saavutavad kaupmehed homme edu vaid väga raske tööga,» möönis ta.

Tulevikutrende prognoosides rõhutas Merilai, et kliendi eelistuseks jäävad harjumuspäraseks saanud kaubad ja tooted: «Tihe konkurents ja hinnasurve tähendab, et kauplustekettide omamärgi tootevalik kindlasti laieneb.» Teise olulise trendina tõi ta välja e-kaubanduse osakaalu jätkuva kasvu. Merilai sõnul ületab Eestis e-kaubanduse klientide arv enam kui 200 000 inimese piiri.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles