Reisijad on nördinud: lennuki rikke tõttu hilineb väljalend Tallinnast Hurghadasse juba üle viie tunni

Sven Randlaid
, Toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tallinna lennujaam
Tallinna lennujaam Foto: JAANUS LENSMENT/POSTIMEES/PM/SCANPIX BALTICS

Täna õhtul kell 17.25 tšarterlennuga Hurghadasse lendama pidanud reisijad on pidanud mitu tundi veetma Tallinna lennujaamas, kuna lennukit tabas rike ning varulennuki väljalendu lükati korduvalt edasi.

Üks nördinud reisija kirjutas kella 22.20 paiku Postimehele, et Tallinna lennujaamas ootab 150 reisijat enam kui viis tundi oma puhkusereisi.

«Paljud neist on väiksed lapsed ja tundub, et saabunud varulennuk on ka rikkis,» kirjutas reisija.

Tallinna lennujaama infotelefonist öeldi, et Hurghadasse lendama pidanud lennufirma GetJet lennukil tekkisid tehnilised probleemid ning ei saanud õhku tõusta. Ka asemele leitud õhusõiduki start lükkus mitu korda edasi.

«Asenduslennuk peaks Tallinnasse jõudma kell 23.04 ning startima Hurghada poole kell 23.45,» ütles lennujaama infotöötaja.

Lennuhüvitisnõuete menetlemisega tegeleva ettevõtte SmootFlight OÜ tegevjuht Arno Tuisk ütles, et kuna lend hilineb üle kolme tunni, tähendab see, et juhul, kui hilinemise ei ole põhjustanud erakorralised asjaolud (tehniline rike nende alla üldjuhul ei kuulu), on igal reisijal õigus saada 600 eurost hüvitist.

«Sõltumata hilinemise põhjusest (sellest, kas esineb erakorraline asjaolu või mitte) on reisijatel juba praegu õigus saada lennufirmalt tasuta süüa, juua ja tasuta telefonikõnesid. Samuti juhul, kui lend lükatakse edasi homsesse päeva, on lennufirma kohustatud tagama reisijatele majutust ja transporti lennujaama ja hotelli vahel,» ütles Tuisk.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles