Sõiduproov. Paneme proovile kaks Citroëni ehk kuhu panna kontrabass?

Andrus Laansalu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Citroën Berlingo ja Citroën C4 Spacetourer. FOTO: EERO VABAMÄGI/EESTI MEEDIA
Citroën Berlingo ja Citroën C4 Spacetourer. FOTO: EERO VABAMÄGI/EESTI MEEDIA Foto: Eero Vabamägi

Esitasime kahe Citroëni mahtuniversaali kohta küsimuse: kas kontrabass mahub? Aga terve bänd? Üht-teist selgus ruumikatsetuste käigus veel.

1. Kas sobib bändiautoks?

Citroën C4 Spacetourer

Selle küsimuse algne sõnastus oli, kas kontrabassi saab vedada? Kuigi on selge, et kontrabassi saab vedada ka Volkswagen Golfiga, on oluline ikkagi see, kui palju kasutusfunktsionaalsust pärast kontrabassi autole veel alles jääb. Spacetourerisse mahtus kontrabass mugavalt ja ruumi jäi veel ka kontrabassimängijale, kes saab sõidu ajal tagaistmel mõtlikult keeli sõrmitseda ja kaassõitjate meeleolu kujundada. Siiski võib öelda, et kontrabass võttis autos juhtimise üle ja muutus keskseks sisustuselemendiks (ühtlasi mahtus ta autosse nii täpselt, nagu oleks Spacetoureri insenerid selle juba eelnevalt sinna planeerinud).

Citroën Berlingo

Sobib ideaalselt. Võite Berlingosse paigutada kontrabassi, mitu saksofoni, komplikatiivsete mõõtudega bassivõimu ja ikka jääb vabalt ruumi, et lisada veel ja veel pille ja kaasnevat inventari. Kolmeliikmeline jazz-bänd mahub vabalt oma instrumentaariumiga autosse elama ja töötama. Elektritrummide komplekti võib sisse tõsta ilma seda lahti võtmata. Külgedele äraliikuvad uksed on väga oluline lisanüanss – te saate autot täis laadida ka aktiivselt kasutatava sõidutee ääres. Uksed ei jää teistele ette ja ka suured asjad mahuvad ustest sisse ilma escherlikke ruumiväänamisvõtteid kasutamata.

2. Kas automaat- või käsikast?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles