OCCO case-study: kontorimööbli terviklahendus kolmel korrusel

Sisuturundus
, reklaamartiklite toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SV Trading OÜ

Hoolimata sellest, kas ettevõttel on uue kontori sisustamiseks olemas visioon ja ettekujutus detailidest või mitte, tasub aja, raha ja närvide säästmiseks eelistada ühte partnerit ja tema pakutavat täisteenust. Suurbritannia turule suunatud, kuid Eestis tegutsev finantstehnoloogia ettevõte MYJAR OCCO abiga just nii tegi.

Kõnekeskus, IT-tiimid, klienditugi, auditoorium, köögid, koosolekuruumid – 150 töötajaga MYJARi tegevuses on valdkonnast lähtuvalt palju spetsiifilist. Nad vajasid äri laiendamiseks suuremaid ruume ning valisid välja kolm korrust uues Maakri kvartalis. Nende sisustamiseks aga OCCO pakutava täislahenduse.

OCCO müügijuhi Jarmo Oidermaa sõnul oli see ettevõtte jaoks üks suuremaid projekte. „On hea meel näha, et üha enam firmasid valib oma ruumide sisustamisel täislahenduse, kus teenusepakkuja võtab enda kanda kõik ülesanded alates planeerimisest, erimööbli tellimise, transpordi korraldamise ja paigalduseni,“ lausus Oidermaa.

Väga vähestel ettevõtetel on sisemine ressurss, kes seisaks mööbli otsimise, valimise ja korraldamise eest. Enamasti püütakse seda omal jõul teha kulude kokkuhoiu pärast, kuid reaalsuses on aja-, raha- ja kindlasti närvikulu seda teed valides suurem.

„Kontorimööbli valimisel tasub professionaali nõu küsida igal juhul, sest iseäranis suuremate büroode sisustamisel on tarvis mõelda paljudele detailidele, erinevate inimeste tööiseloomule ja ergonoomikale, kuid ka üldpildile, mida omal käel üksikuid elemente sobitades ei pruugi hoomata,“ märkis Oidermaa.

Foto: SV Trading OÜ

Väljakutse. Ühtne kontseptsioon ja toimivad detailid läbi kolme korruse

OCCO teed kliendiga ristusid, kui tal oli juba olemas kontseptsioon ja ettekujutus detailidest. 2000-ruutmeetrine pind asus aga kolmel korrusel, millest kõigil eraldi ja tervikuna koos pidi nägemus harmooniliselt toimima. Näiteks oli selge ettekujutus töölaudadest või puhkeala diivanitest, aga ka ruumipaigutusest. Ehk meil oli tarvis luua terviklahendus ja pakkuda selleks täisteenust.

Mis on kontori sisustamise täisteenus?

Oidermaa sõnul tuleb kontori sisustamisel silmas pidada sadu detaile alates toolide ja laudade valikust kuni põrandakatete, akustiliste paneelide ning kõige lõpuks paigaldamise ja järelteeninduseni. Harva on ühes ettevõttes piisaval arvul vajaliku kogemuse ja arvuga inimesi, et neisse nüanssidesse süveneda.

OCCO pakutav kontori sisustamise täisteenus võtab kliendilt sisustamise, planeerimise ja kolimisega seotud stressi, võimaldades keskenduda oma põhitegevusele. OCCO aitab kontseptsiooni väljatöötamisel, pöörab tähelepanu pisidetailidele, kuid hoiab alati suure pildi silme ees.

Valmistumine. Tihe koostöö juhtkonna tasandil

„Iga kasvu sihtiva ettevõtte jaoks olgu suuremale pinnale kolimine olema strateegiline otsus. Ruum ja selle sisustus peab toetama suurepärase tööõhkkonna, ladusa koostöö ja parimate tulemuste saavutamist,“ toonitas Oidermaa.

Mõneti haruldasena vedas kogu sisustamisprotsessi kliendi juhtkond, olles erinevates etappides kaasanud ka töötajaid. Teisalt tähendas see vajadust väheste kohtumistega teha ära väga suur töö.

Foto: SV Trading OÜ

3D-visualiseering. Tunne end kui kontoris enne sissekolimist

Visiooni elluviimisel ja detailide mõistmisel on tänuväärne tööriist 3D-visualiseerimine. See võimaldab ruumide suurust, valitud toodete paigutust ning värvilahendusi tajuda ilma ühtegi toodet valimata. Selles faasis on võimalik erinevaid lahendusi katsetada.

Eritellimused. Ideaalne lahendus ei seisa enamasti riiulil

OCCO tootevalik on lai, mistõttu leiab lahenduste hulgast innovaatilisi valmislahendusi. Erimööbli osas oldi MYJARile professionaalseks abiks köökide valmistamisel, mis aitas ära hoida ettenägematuid probleeme. „Meie spetsialistid on oma ala parimad ning tänu kogemuste pagasile suudavad ette näha nii ehitusest kui ka teostusest tulenevaid probleeme,“ märkis Oidermaa.

Paigaldus. Täppistöö ja põhjalik planeerimine

Kontori sisustamisel tuleb arvestada, et enne, kui mööda pehmet vaipa sahistades ergonoomilise laua taha mugavale toolile istuda saab, tuleb kõik vajalikud asjad õiges järjekorras kohale tuua ja paigaldada. OCCO täislahenduse puhul kliendil seda muret pole, sest kõik tehakse tema eest ära.

Tarne planeerimine, suhtlus majahalduriga, transport ja paigaldus. Kõik tuleb sooritada õiges järjekorras. Antud juhul alustati akustiliste laepaneelidega, valmistati kõnekeskus, seati pehme mööbli bürooruumide nurkadesse ja alles seejärel paika töölauad. Klient sai aga keskenduda oma põhitööle ega pidanud selle pärast muretsema.

Järelteenindus. Töö ei lõppe viimase kruvi kinnikeeramisega

Ruum ja kontorimööbel hakkab tööle siis, kui selles asuvad tööle inimesed. Ühe partneriga suheldes saab täiendavad vajadused (nt rohkem sahtlibokse, akustilised lahendused) lahendada tõhusalt ja operatiivselt.

Sama kehtib ka siis, kui mõne toote puhul ilmneb ootamatusi. Siis on OCCO üks kindel ja konkreetne partner, kes aitab lahenduse leida.

Veel põnevaid lahendusi leiab meie kodulehelt www.occo.ee

Copy
Tagasi üles