Tunnelimees Vesterbacka: keegi peab meist normaalne ka olema! (1)

Lennart Ruuda
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Peter Vesterbacka sõnul pole Tallinna-Helsingi vahelise raudteetunneli ehitamine midagi keerulist. Küll aga leidub tehnoloogia, mis on isegi tema jaoks liiga ulmeline ja ebareaalne. 

Tunneli eestvedaja Vesterbacka ja tema juhitav Finest Bay Area Development pidasid täna Tallinnas maha järjekordse ürituse, kus rääkisid täissaalile huvilistele, kuidas tunneliprojekti nügimine läheb. Lisaks tavapärasele jutule – et tunneli ehitamine pole keeruline, raha tuleb varsti ja hiinlased on vaimustuses – räägiti esimest korda ka hiigeltoru lõppjaamast Ülemiste Citys.

Kohale oli kutsutud maineka rahvusvahelise arhitektuuribüroo Zaha Hadidi arhitekt Ludovico Lombardi, kes tutvustas korraldajate sõnul «maailma parimaid praktikaid», mida tuleks Tallinna jaama kujundamisel arvestada. Peale selle, et terminal võiks tulla suurejooneline ja 50 meetri sügavusele maa alla, midagi konkreetsemat ei öeldud.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles