PRFoodsi käive on tugevalt langenud

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
PRFoodsi juhatuse liige Indrek Kasela.
PRFoodsi juhatuse liige Indrek Kasela. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

PRFoodsi veebruari käive vähenes möödunud aastaga võrreldes 25,7 protsenti 5,67 miljonile eurole.

Müügikäibe vähenemine tuli peamiselt kala ja kalafilee tootegrupist, mille müük kokku vähenes 1,92 miljonit eurot, teatas PRFoods börsile.

Trio Trading Ab Oys vähenes tootegrupi müük aastaga 1,17 miljonit eurot ja GourmetHouse OÜ-s 610 000 eurot seoses 2018. aasta veebruari-märtsi toore kala kampaaniaga, mida sel aastal ei toimunud.

Grupi Ühendkuningriigi ettevõtete käive vähenes samal perioodil 70 000 euro ja grupi teiste ettevõtete ehk Heimon Kala Oy, Överumans Fisk AB, Vettel OÜ ja RedStorm OÜ käive vähenes 60 000 euro võrra.

Kala ja kalafilee tooterühma osakaal käibest vähenes 14,1 protsendipunkti võrreldes eelmise aasta veebruariga, kuum- ja külmsuitsutatud ning muude kalatoodete osakaal kasvas kokku 14,8 protsendipunkti.

Kolme suurima sihtturu käive oli veebruaris kokku 5,24 miljonit eurot ning see moodustas 92,4 protsenti kogukäibest.

Soome müük moodustas 3,99 miljonit PRFoodsi käibest, järgnesid Ühendkuningriik 830 000 ja Eesti 420 000 euroga. Muude riikide 430 000-eurosest käibest moodustas Prantsusmaa 100 000, Kreeka 70 000 ning Belgia 50 000 eurot.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles