City Motorsi kogemus Telia Kõnekeskuse kasutamisel: kliendid on meiega väga rahul!

, Digitarga kaasautor
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Shutterstock

Suurim Renault’ ja Dacia edasimüüja Eestis City Motors kasutab oma igapäevatöös Kõnekeskuse teenust, mis aitab lahendada klientide mured kiirelt ja efektiivselt. Varasemad mured vastamata kõnede, numbrite valesti suunamiste ja rahulolematute klientidega on tänaseks minevik, kirjutab Gerli Ramler tehnoloogiaportaalist Digitark.

City Motors kasutab praegust Kõnekeskuse teenust alates 2018. aasta jaanuarist. Enne seda kasutusel olnud kõnekeskuse lahendust ei osatud hästi kasutada ning ilmselt puudus ka otsene vajadus või huvi sellega põhjalikumalt tegeleda. „Ühel hetkel saime aga aru, et meil on kõnekeskuse teenust siiski vaja,” tõdeb ettevõtte IT-juht Ott Lepik.

Põhjuseid Kõnekeskuse kasutusele võtmiseks oli mitmeid. Esiteks on teenindajad võrdlemisi liikuvad ega istu pidevalt laua taga ning see tingis suure vastamata kõnede hulga, mille haldamine oli keeruline. Lepiku sõnul puudus kontroll selle üle, kas kliendile on tagasi helistatud ning kuna tihtilugu tagasi ei helistatudki, tõi see kaasa klientide pahameele.

Teine oluline põhjus oli telefoninumbrite arvus ja nende suunamises. Kuna numbreid oli palju, aga neile vastajaid vähe, siis rakendati erinevaid suunamisi, mida keegi lõpuks enam hallata ei suutnud. Juhtus ka mitmeid koomilisi olukordi, näiteks olid kaks numbrit vastastikku suunatud. Või pikim suunamiste ahel, mis läbis kuute erinevat numbrit.

Loe edasi Digitargast.

Digitark.ee/SAADE räägib tehnoloogiast ja inimestest selle taga – vaata ja mõtle kaasa!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles