Õõvastavad fotod: Saaremaa vorsti seest vaatas vastu karvatuust (1)

Tarbija24
Copy
Saaremaa vorsti seest leitud karvatuust.
Saaremaa vorsti seest leitud karvatuust. Foto: Lugeja foto

Postimehele kirjutas lugeja, kes sai ebameeldiva üllatuse osaliseks, kui leidis Saaremaa lihatööstuse vorsti seest karvatuusti. 

«Sõin Saaremaa juustusnäki vorsti ja korraga tunnen hamba all miskit veidrat. Mõtlesin, et mis seal ikka, võib-olla ikka mingi kõvem tükk. Võtsin siis tüki suust ja nii kui nägin millega tegu, hakkas kogu ülejäänud toit üles tulema. Jooksin oksendama, kui lõpetasin ja tagasi tulin, siis tahtsin asja uuesti lähemalt näha, aga jälle tuli okse kurku. Ma arvan, et ma ei suuda enam kunagi vorste süüa,» kirjutas lugeja. 

Saaremaa juustusnäki vorsti seest leitud karvatuust
Saaremaa juustusnäki vorsti seest leitud karvatuust Foto: Lugeja foto

Saaremaa lihatööstuse peatehnoloog Malle Mägi ütles, et saadetud info on väga kahetsusväärne ja ettevõte vabandame kliendi ees tekkinud mittevastava toote osas.

Mägi selgitas, et niinimetatud karvatuust on eeldatavalt tekkinud veiseliha käitlemise tehnoloogia eiramisest. Tegemist võib olla veisenaha tükikesega, mis sattus vorsti sisse vorstimassi valmistamise käigus. «Liha peenestatakse enne vorstimassi valmistamist külmutatud plokina ja seetõttu ei ole võõrkeha märgatud,» selgitas ta.

Mägi sõnul läbib toode enne pakendamist kvaliteedikontrolli poolt sensoorse kontrolli, kus hinnatakse maitset, lõhna, lõikepinda, värvi. «Antud võõrkeha oleks tulnud välja lõikepinna hindamisel, kuid korraga tehakse 600 kilogrammi toodet, siis hindamiseks võetakse igalt vorstiraamilt 1-2 vorstikest. Kuna karvatükike oli toote sees ja seda väliselt ei näe, siis kahjuks ei ole sensoorselt seda leitud,» ütles ta.

Ta toonitas, et Saaremaa lihatööstusele on väga oluline toiduohutus ja ohutu toode ning tarbija rahulolu, mille osas tehakse pidevalt tööd. «Iga tagasiside osas viime läbi erakorralise siseauditi, et selgitada välja põhjused. Oleme tänulikud, kui probleemi esinemisel klient võtab tootjaga ühendust, et saame selgitada, millest võivad olla tekkinud mittevastavuse põhjused, et saame täiendavalt töötada välja korrigeerivad tegevused. Täname klienti saadetud fotode eest, kus on olemas toote kohta kõik andmed, mis auditi läbiviimiseks on väga olulised,» ütles Mägi.

Mägi lisas, et tegemist on väga kahetsusväärse erakorralise juhtumiga. «Toimetuse poole pöördunud kliendi usalduse tagasivõitmiseks oleme tänulikud, kui ta võtab meiega ühendust, et saame pakkuda meie ettevõtte tootevaliku, mis annab kindluse usalduse osas ning võib julgelt lihatooteid edasi tarbida,» lisas ta.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles