Uskumatu, kuidas kliendid võivad käituda! (1)

Mirell Põlma
, keeletoimetaja
Copy
End viisakalt ülal pidav loom on alati söögikohta oodatud. Samuti tema peremees või -naine.
End viisakalt ülal pidav loom on alati söögikohta oodatud. Samuti tema peremees või -naine. Foto: Lilli Tölp

Koostades koerasõbralike söögi- ja joogikohtade nimekirja, vajus mul suu mitu korda ammuli. Ma ei suutnud ära imestada, kuidas kliendid võivad käituda.

Suhtlesin pagariäri omanikuga, kelle väikest ettevõtet oli kunagi väisanud kahe Saksa lambakoera omanik. Tema karvased kaaslased kippusid lõrisema. Kui kohvikupidaja juhtis sellele tähelepanu, ei järgnenud mingit reaktsiooni.

Ei taha mõeldagi, mida ülejäänud külastajad tundsid. Kui juba sellise koera haugatuse pärast käib kehast jõnks läbi, siis mida need lõuad veel suudaksid, kui ta rohkem ärrituks?

Mulle tundub enesestmõistetav, et avalikku ruumi ei veeta loomi, kes ei oska hästi käituda: hauguvad, märgistavad või ründavad. Seda mainisid ülejäänud paikade teenindajadki: end viisakalt ülal pidav loom on alati oodatud.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles