Eesti riigiamet sai kaheksa kuud tunda Facebooki juhmust (6)

Aivar Pau
, ajakirjanik
Copy
Foto: Kuvatõmmis

Kahe riigiasutuse ühendamise tulemil loodud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametil (TTJA) võttis kaheksa kuud aega, et senine tarbijakaitseameti Facebooki lehekülg uue nime saaks.

TTJA kommunikatsioonieksperdi Anne-Mai Helemäe sõnul kandis ameti Facebooki leht senikaua vigast nime «Tarbijakaitse ja amet». Kõik katsed Facebookiga suhelda nurjusid, ameti palvetele lihtsalt ei vastatud või saabus robotilt automaatne kiri, mis andis mõista, et uus nimi ei ole Facebooki hinnangul kohane, kirjutab Geenius.

Täna teatas TTJA viimaks, et nimevahetus on õnnestunud:

Helemäe sõnul said nad vahepeal ka murelikelt kodanikelt kirju küsimusega, kas ameti Facebooki-leht on juhuslikult kaaperdatud.

Loe pikemalt portaalist Geenius.

Kommentaarid (6)
Copy
Tagasi üles