Eestlased kisti Itaalia lobistide hirmukampaaniasse (6)

Agaate Antson
, reporter
Copy
Itaalia põllumeeste ühing Coldiretti on häälekas omamaiste talupidajate hüvede eest võitjeja. Veebruaris korraldatud protestimiitingul nõudsid nad impordipiiranguid lambalihale, nüüd korraldasid Eestissegi ulatunud kampaania. FOTO: Giuseppe Lami/Epa/Scanpix
Itaalia põllumeeste ühing Coldiretti on häälekas omamaiste talupidajate hüvede eest võitjeja. Veebruaris korraldatud protestimiitingul nõudsid nad impordipiiranguid lambalihale, nüüd korraldasid Eestissegi ulatunud kampaania. FOTO: Giuseppe Lami/Epa/Scanpix Foto: Giuseppe Lami/Epa/Scanpix

Itaalia põllumeeste huve esindava organisatsiooni petitsioonile on andnud allkirja enam kui 5300 eestlast. 

Septembri alguses hakkas Facebookis levima reklaamikampaania «Eat Original Estonia,» mis ärgitas inimesi allkirjastama petitsiooni, et toidu päritolust teadlik olla. «Kas soovid teada, kust on pärit sinu toit? Alates aastast 2020 ei tea sa enam midagi,» seisis kampaanias. Selgituseta jäi, kes kampaaniat korraldab ja mis siis 2020. aastast juhtuma hakkab.

Hoolimata kampaanialehe nimetusest ja eestikeelsest sisust pole sel Eestiga mitte vähimatki pistmist. Suurriikidest pärit korraldajatel oli vaja lihtsalt eestlastelt 4500 allkirja kätte saada.

Kommentaarid (6)
Copy
Tagasi üles