Oleg Gross: Jõhvi kaubanduses läheb päris hulluks turuvõitluseks

Erik Gamzejev
, ajakirjanik
Copy
Oleg Gross tõdes, et tiheneva konkurentsiga läheb Jõhvis kõikidel poodidel raskemaks.
Oleg Gross tõdes, et tiheneva konkurentsiga läheb Jõhvis kõikidel poodidel raskemaks. Foto: Ilja Smirnov / Põhjarannik

Jõhvi jaekettide turul on lähiaastatel oodata tugevat turuvõitlust, sest elanike arvu vähenemisele vaatamata on poodide pinda kõvasti lisandumas.

Maksimarketi avamisega novembri lõpus Pargi keskuses tuleb juurde 3500 ruutmeetrit poepinda. Novembris taasavab oma uksed ka uuenenud Selver, kus müügisaal kasvab 1500 ruutmeetrilt 2000 peale. Saksa jaekett Lidl, kel pole tavaks oma plaane jagada, teeb ettevalmistusi Jõhvi pargi servas ligemale 2000 ruutmeetri suuruse poe avamiseks. Kõik Jõhvi olemasolevad poed − kaks Maximat, Rimi, Konsum ja Grossi Toidukaubad − plaanivad tegevust senistel pindadel jätkata. 

Maxima Eesti turundusdirektor Janne Laik ei andnud otsest vastust küsimusele, mida Maxima Jõhvi tiheneva konkurentsiga turul oma positsiooni tugevdamiseks kavatseb ette võtta. "Kui kauplused ennast laiendavad ning turule tuleb ka uusi tegijaid, siis tähendab see, et jaeturul on veel potentsiaali. See aga tekitab konkurentsi, mistõttu peavad pingutama kõik turuosalised, et päeva lõpuks oleks tarbija see, kes võidab," märkis ta. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles