Koostöö kaubandusketiga eristab Coop Panka teistest

Urmas Glase
Copy
«Oleme oma arenguga kasvanud faasi, kus uute ärimahtude finantseerimiseks on vaja leida lisaraha ning börsile minek on kodumaiste investorite kaasamiseks panga arendusse mõistlik ja õigeaegne valik, kuna kasvu finantseerimiseks ei piisa üksnes hoiuste kaasamisest, vaid vaja on omakapitali suurendada,» lausus.Coop Panga juhatuse liige Hans Pajoma.
«Oleme oma arenguga kasvanud faasi, kus uute ärimahtude finantseerimiseks on vaja leida lisaraha ning börsile minek on kodumaiste investorite kaasamiseks panga arendusse mõistlik ja õigeaegne valik, kuna kasvu finantseerimiseks ei piisa üksnes hoiuste kaasamisest, vaid vaja on omakapitali suurendada,» lausus.Coop Panga juhatuse liige Hans Pajoma. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

«Teil on päris hea kartulisalat, ma ostan seda alati» oli üks kentsakamaid tunnustusi, mida Coop panga juhatuse liige Hans Pajoma hiljuti ettevõtjatega kohtumisel koos õlalepatsutusega koges.

Paar aastat Eestis tegutsenud Coop Panga aktsiate kontrollpakk kuulub kodumaisele ühistulisele kaubandusketile Coop Eesti, kasutab sama logo ja värve, mistõttu peavad inimesed sageli poodi ja panka üheks.

Pajoma selgitusel pole pank ja kaubanduskett küll võrdusmärgiga, kui teevad omavahel tihedat koostööd ning arendavad kaubanduse ja panganduse koostoimest tekkivat sünergiat, mida Eestis ei paku ükski teine pank.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles