“Kõige võimsam lugu oled sina ise”. Huawei värskeim kampaania rõhutab, et kõik on võimalik

Huawei
Copy
Foto: Huawei

Huawei käivitab 25. novembril kampaania “Kõige võimsam lugu oled sina ise”. Valminud filmis keskendub bränd motiveerivatele isiklikele lugudele, et julgustada inimesi vastu võtma suuri otsuseid ja tegema asju lakkamatu pühendumisega.

Kampaania jooksul tutvustab Huawei nelja kangelast – baleriin, trummar, surfar ja üksikisa, kellest igaüks pingutab enda unistuste täitmise nimel. Me kõik teame, et hoolimata paljutõotavast algusest ja suurtest lootustest, tuleb kõik hea ikkagi läbi sisemiste kahtluste, hirmu, pisarate ja muredega.   

Seetõttu tahab bränd rõhutada, et iseenda loo kirjutamisest ei tohi kunagi loobuda. Kui kukud, tõuse püsi ja proovi veel üks kord. Kui teised sind alahindavad, tõesta neile vastupidist. Näita enda järeleandmatut pühendumist sellesse, mida usud, sest sul on võime ületada kõik takistused.

“Igapäevane raske töö ja lugude kujundamine oli meie kampaania peamiseks inspiratsiooniks. Usume tõeliselt, et kõik on võimalik – igaühe jaoks. “Kõige võimsam lugu oled sina ise” on vapper ja loominguline kampaania, mis on täis emotsioone, liigutavaid lugusid ja kiiret ning dünaamilist tegevust, mis tõstab esile inimeste raskeid teekondi enda eesmärkide saavutamiseks. Selles jutus võib märgata viiteid Huawei brändi loole, kuid tahame anda selge signaali, et oleme ja jääme siia tarbijate pärast,” ütles Huawei regioonijuht David Shan.

Vaata kampaania ametlikku videoklippi:

HUAWEI Consumer BG

HUAWEI tooted ja teenused on saadaval enam kui 170 riigis ja neid kasutab kolmandik maailma elanikkonnast. Ameerika Ühendriikides, Saksamaal, Rootsis, Venemaal, Indias ja Hiinas on loodud viisteist teadus- ja arenduskeskust. HUAWEI Consumer BG on üks ettevõtte kolmest äriüksusest ja hõlmab nutitelefone, süle- ja tahvelarvuteid, kantavaid tooteid ja pilveteenuseid jne. HUAWEI ülemaailmne võrk on üles ehitatud ligi 30-aastasele kogemusele telekommunikatsioonitööstuses ja pühendunud uusimate tehnoloogiliste edusammude tagamisele tarbijate jaoks üle maailma.

Copy
Tagasi üles