Võõbu–Mäo neljarajaline lõik kujunes planeeritust odavamaks (1)

Toimetas Carl-Robert Puhm
Copy
Planeeritav Võõbu-Mäo lõik.
Planeeritav Võõbu-Mäo lõik. Foto: Maanteeamet.

20. mail 2020 allkirjastasid Maanteeamet ja konsortsium GRK Infra AS ning GRK Infra Oy ehituslepingu Võõbu–Mäo neljarajalise lõigu ehituseks. Lepingu kogumaksumuseks kujunes 58,7 miljonit eurot, mis on 14,3 miljonit soodsam hanke eeldatatud maksumusest.

«Oleme jõudnud oma suurprojekti viimase lõigu ehituseni, mis muudab liiklemise Tallinna–Tartu maanteel ohutumaks,» sõnas Maanteeameti teehoiudirektor Raido Randmaa. 2022. aastal saame liikuda uuel trassil, mis koos sellel aastal valmivate Kose–Võõbu lõikudega lühendab teekonda Tallinna ja Tartu vahel 5,3 kilomeetri ning üheksa minuti võrra.»

GRK Infra ASi tegevjuht Tarvi Kliimask kinnitas, et Võõbu–Mäo teelõigu ehituslepingu sõlmimine on töövõtjale tõsine väljakutse. «GRK Infra AS on viimased kaks aastat edukalt ehitanud Ardu–Võõbu teelõiku ning see sisendab optimismi ka uue lepingu edukaks toimimiseks,» kinnitas Kliimask. «Ajaliselt pikk ja suuremahuline töö garanteerib ehitajale stabiilsuse, aga see tähendab ka vastutuse võtmist. Kinnitame valmisolekut töid teha ning soovime valmis ja kvaliteetse töö üle anda tähtaegselt nii tellijale kui ka liiklejale.»

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles