Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto
Sisuturundus

Karjäärikeskus MOST: aitame üliõpilastel digitaalselt tööd leida

FOTO: depositphotos.com

2020. aastal on ettevõtted hakanud end veebis aktiivselt reklaamima, isegi kõige veendunumad analoogettevõtjad kolivad veebi. Selles uues reaalsuses on digitaalspetsialistid äriks vajalikud kui õhk, sest just need aitavad ettevõtetel uusi kliente saada.

Kui turu sektor, kus te töötate, on tõsiselt kannatada saanud, olete hoopis töö kaotanud või soovite lihtsalt muutusi, peaksite mõtlema sellise elukutse valikule, mille järele on nõudmine. Kuidas oleks digispetsialistiks saada? Mõelge nüüd ise.

  • Nõudlus digitaalse turunduse spetsialistide järele kasvab endiselt. Näiteks on kolme aastaga nõudlus SMM-juhtide järele kasvanud 3,5 korda.
  • Te ei pea kõrghariduse omandamisele aega kulutama. Vajalikud oskused ja teadmised on võimalik saada intensiivkursustel ja neid kohe praktikas lihvida.
  • Formaadi valite ise - võib töötada ettevõttes, avada oma agentuuri või saada vabakutseliseks, tehes koostööd mitme kliendiga korraga.
  • Ja kõige meeldivam on see, et teie töö on alati teie arvutis. Saate teha kaugtööd maailma mistahes punktis.

Milline elukutse valida?

Digitaalvaldkonnas tekib pidevalt uusi ameteid, kuid on kaks spetsialisti, kelle palkavad peaaegu kõik edumeelsed ettevõtted.

FOTO: depositphotos.com

Internetiturundaja

Universaalne spetsialist, kes töötab korraga mitme valdkonna kokkupuutepunktis - turundus, IT, veebianalüütika, PR ja SMM. Ta töötab välja reklaamistrateegiaid, otsib lisaraha teenimise võimalusi, seadistab reklaami ja tegeleb statistikaga. Just see inimene teeb brändi internetiavarustes äratuntavaks.

SMM-spetsialist

Inimene, kes teab kõike sotsiaalvõrgustikest ja sisust. Suurepärane strateeg ja suhtleja - oskab rääkida iga sihtrühma keeles. Tema töötab välja kogukondadele visuaalseid kontseptsioone ning loob foto- ja videosisu, kirjutab tekste, käivitab reklaame, otsib sponsoreid. Üldiselt teeb ta kõik selleks, et sotsiaalvõrgustikud tooksid ettevõttele raha.

Kuhu minna õppima?

Meie ärikoolis MOST usume, et suure nõudlusega töökohad võivad muuta elu paremaks, mistõttu oleme juba 9 aastat õpetanud inimestele kõige aktuaalsemaid veebielukutseid. Digitaalses maailmas on praktika alati olulisem kui teooria, mistõttu on kõik meie õppejõud inimesed, kes kasutavad digitaalseid tööriistu ettevõtete abistamiseks ja uute klientide leidmiseks. Praktikutelt saadud teadmised on kõige väärtuslikumad teadmised, mis saada võib.

Kust tööd otsida?

Meie kooli eesmärk ei ole  inimestele üksnes töövahendid anda ja neil siis minna lasta, vaid aidata igal õpilasel saada reaalne töökoht. Selleks on koolis karjäärikeskus.

Kuidas see töötab? Jätate avalduse meie veebilehele, siis kohtute karjäärijuhiga ja räägite talle oma kogemustest, soovidest ning eesmärkidest. Sõltuvalt vajadusest pakutakse teile mõnda töövõimalust.

  • Projekt "Stažeering". Oma karjääri alguses on uute klientide saamiseks oluline kätt harjutada reaalsete juhtumitega ja luua portfell. Aitame leida tasustatava stažeeringukoha, mis toob teile nii kogemusi kui ka esimese raha.
  • Täistööajaga töö. Suurepärane, kui teile on meele järele stabiilsus. Praegu pole ettevõtetel piisavalt töökäsi ja paljud juhid soovivad saada oma meeskonda digitaalspetsialisti. Leiame sobiva ettevõtte, soovitame teid tööandjatele ja aitame töölepingu sõlmida.
  • Projektid vabakutselistele. Neile, kes soovivad teha kaugtööd ja samal ajal ka koostööd erinevate klientidega, aitame leida huvitavaid projekte, sealhulgas rahvusvahelisi.
  • Töö ettevõttes MOST. Enamik MOSTi meeskonna  liikmeid on meie endised vilistlased. Võib-olla soovite teiegi saada osaks meie ettevõttest.

Kui teil on soov proovida ennast uues valdkonnas, saada väärtuslikke teadmisi ja uus põnev töö, võtke ühendust meie karjäärijuhiga ja me aitame teil kindlasti saada suurepäraseks digitaalspetsialistiks.

FOTO: depositphotos.com

https://most.ee/et/ / most@most / +372  58801761

Tagasi üles
Back