Pane ettevõtte isiklik pakiautomaat oma äri jaoks tööle

Copy
Foto: Cleveron

Kaubanduses on konkurents tihe ja kliendi rahulolu tagamine on ülimalt tähtis. Mugavus ja pidev kättesaadavus on kliendi jaoks suurepärase teenuse lahutamatud osad, mida täna võimaldab pakkuda alati avatud e-pood. Kuidas aga astuda olukorras, mil veebipoed on kõigil, veel üks samm kaugemale? Mis oleks, kui klient saaks e-poest tellitud kauba kätte transpordi eest tasumata?

Kaubad kätte kliendile sobival ajal, ilma lisakuludeta

Ehitus- ja aiakaubanduskett Bauhof võttis eelmise aasta lõpus Laagri ja Tartu poodides kasutusele esimesed Cleveron 351 pakiautomaadid, mille kaudu kliendid saavad tellitud kauba kätte ööpäevaringselt ja kontaktivabalt seitsmel päeval nädalas ilma lisanduva transpordikuluta. Märtsis laiendas Bauhof oma pakikappide võrgustikku veelgi ning nüüd on automaadid kasutusel kõikides Bauhofi poodides üle Eesti.

„Näeme müügistatistikast, et suurem osa kliente ei soovi transpordi eest lisatasu maksta ja seetõttu eelistatakse tellitud kaubale kauplusesse järele tulla,” rääkis Priit Vao, Bauhofi e-ärijuht. Nüüdseks on ehitus- ja aiakaubandusketi e-poes osteldes üheks tarneviisiks „Telli ja Nopi” teenus, mis tähendab, et klient saab veebitellimusele täpselt endale sobival ajal järele minna. „Meie eesmärk on õues asuvate pakiautomaatide abil vähendada järjekordade tekkimist tipptundidel ja pakkuda klientidele kontaktivaba võimalust oma tellimuse kätte saamiseks. Samuti ei sõltu paki kättesaamine kaupluse lahtioleku aegadest,” selgitas Vao. „On olnud ka juhtumeid, kus kliendil on e-poe tellimuse esitamise peamiseks tingimuseks olnud, et ta on nõus pakki vaid pakiautomaadist kätte saama.”

Foto: Bauhof

Ostukeskused on suletud, aga e-poed ja välipakiautomaadid on avatud

Möödunud aasta detsembris paigaldati Laagri ja Tartu Bauhofi poodide juurde esimesed Cleveron 351 pakiautomaadid. „Detsembris nägime, et välipakiautomaadid on väga mugav variant pakkide kättesaamiseks – need võeti klientide poolt positiivselt vastu. Teenuse mugavusest annab märku ka asjaolu, et üldjuhul tullakse pakkidele järele juba sama päeva jooksul,” sõnas Vao. Uue aasta alguses otsustati, et automaadid paigaldatakse kõikide Eesti kaupluste juurde. „2021. aasta kevadeks oli oodata uut COVID-19 viiruselainet, mistõttu otsustasime laiendada pakiautomaatide võrgustikku, et tagada klientidele võimalus pakk kontaktivabalt kätte saada igas Bauhofi poes,” selgitas Vao otsust laiendada „Telli ja Nopi” tarneviisi üle Eesti.

Uutel pakiautomaatidel, mis paigaldatakse, on ka suuremate mõõtudega uksed ehk et valik, milliseid kaupu pakiautomaati tellida, laieneb veelgi. Cleveron 351 pakiautomaadid asuvad Bauhofi kaupluste peasissepääsude läheduses ega jää kellelegi märkamatuks – pakiautomaadi välispinna saab iga ettevõte kujundada endale sobivalt ning miks mitte kasutada seda silmatorkava reklaampinnana.

Bauhof Group AS on rahvusvaheline ehitus- ja aiakaupluste kett, mis kuulub Vilnius Prekyba Gruppi. Bauhofi missiooniks on inspireerida inimesi oma ulatusliku kaubavaliku ja uute idee-lahendustega ehitamisel ja aias; jagab rõõmuga uusi ideid ning annab praktilist nõu, sest esmatähtis on kvaliteetne tulemus. Bauhofil on e-pood ja 13 kauplust üle Eesti. 

Cleveron 351 on Viljandi tehnoloogiafirma Cleveroni kompaktne välipakiautomaat, mis on mõeldud väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes müüvad kaupa e-poes, kuid mitte ainult. Seda lahendust kasutatakse ka telefoni teel tehtud tellimuste, varuosade, rendikaupade väljastamiseks ja võtmete ning dokumentide üleandmiseks. Cleveron 351 tarnitakse juba eelnevalt kokku panduna, seda on kerge paigaldada ning selle saab kiiresti kasutusele võtta. Pakiautomaati on erinevates suurustes ning ettevõtja saab valida just endale sobiva oma vajadustest lähuvalt. Oma pakiautomaadi abil on võimalik kaup toimetada klientideni ilma saatekuludeta, kliendid saavad kaupadele järele minna neile sobival ajal ja pakid saab üle antud kontaktivabalt.

Copy
Tagasi üles