Ülemiste City järgib liikluskorralduses Kalamaja eeskuju

Uwe Gnadenteich
, ajakirjanik
Copy
Ülemiste City püüab autoliiklust vähendada.
Ülemiste City püüab autoliiklust vähendada. Foto: Uwe Gnadenteich

Ülemiste City käivitab koostöös Tallinna linnavõimuga linnakus rattateede pilootprojekti.

Projekti raames muutuvad Lõõtsa ja Valukoja tänavad osaliselt ühesuunaliseks, et teha rohkem ruumi ratastega liiklejatele. See on märgiline samm meie tulevikuvisiooni suunas – autovaba linnaku süda, mis kuulub jalakäijatele ja ratturitele, teatas ettevõte. Rattateede pilootprojekt kestab 1. augustist 30. septembrini.

Koostöös Tallinna linnaga muudetakse augustis ja septembris Lõõtsa ja Valukoja tänavad osaliselt ühesuunaliseks, et läbi selle luua liikumisruum ratturitele ja tõukeratastega liikujatele. Koostöös Boltiga on lisatud ka tõukerataste laadimise jaamasid, et oleks võimalik erinevaid liikumisviise kombineerida, tulles näiteks bussiga tööle ja koju minna tõukerattaga.

Seoses pilootprojektiga muutuvad bussiliinide 7, 15, 49 ja 65 liikumisteed ning bussipeatuste asukohad Ülemiste Citys. Lõõtsa tänava Dvigateli bussipeatus asub aadressil Keevise 10 ning Valukoja tänava Lõõtsa bussipeatuse asemel saab kasutada aadressil Valukoja 12 asuvat bussipeatust. Bussiliinide 64 ja 45 liikumistee jääb samaks.

Samuti on ajutiselt muutunud liikluskorraldus autoga liiklejatele. Suur-Sõjamäe tänavalt pääseb linnakusse Keevise, Ääsi ja Sepapaja tänavate kaudu. Sissesõit on piiratud Lõõtsa tänavale Suur-Sõjamäelt ning Valukoja tänavale Keevise tänavalt. Lõõtsa ja Valukoja tänavatel on osaliselt ühesuunaline autoliiklus. Lisaks on läbipääs üle Valukoja ja Lõõtsa tänava ristmikult, kui sõita linnakusse Lõõtsa tänava lõuna poolt. Kõikidesse parklatesse ning hoonetesse on siiski ligipääs tagatud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles