Eesti Energia vastus ministri pahameelele: kahetsusväärne inimlik eksitus väga halval ajal (1)

Loora-Elisabet Lomp
, Eesti uudiste päevatoimetaja
Copy
Eesti Energia kiri klientidele elektripaketi lõpetamisest.
Eesti Energia kiri klientidele elektripaketi lõpetamisest. Foto: Eero Vabamägi

Möödunud reedel saatis ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Kristjan Järvan (Isamaa) Eesti Energiale kirja, milles rõhutas, et Eesti Energia jagaks klientidele tõest, üheselt mõistetavat ja korrektset infot. Tema sõnul võib väärinfo sundida klienti tegema kriisiolukorras enda jaoks majanduslikult kahjulikke otsuseid. Täna vastas Eesti Energia ministrile. 

«Kinnitame, et riikliku energiaettevõttena on Eesti Energia ülesanne pakkuda klientidele kõrgel tasemel teenindust ja edastada selgeid sõnumeid – see laieneb ka meie kliendikirjadele. Möödunud nädalal juhtunu oli kahetsusväärne inimlik eksitus väga halval ajal ja olulises teemas,» rõhutas ettevõte kirjas ministrile. 

Ettevõte nõustus, et ehkki kõik universaalteenuse detailid pole veel selged, on klientide huvi selle vastu juba täna väga suur. Suure osa Eesti Energia kliendipöördumistest moodustavad praegu just universaalteenusega seotud küsimused. 

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles