Ettevõtjale on distantsilt kättesaadav kogu protsess – rakenduse allalaadimine ja ka lepingu allkirjastamine. Citadele Phone POS on välja töötatud koostöös Visa programmiga Tap-to-phone ja IT-ettevõttega IBA Group ning tegemist on esimese Visa ja Mastercard sertifitseeritud lahendusega Baltikumis, mis ei nõua maksete vastuvõtmiseks eraldi terminali.
Tänu uudsele lahendusele on nüüd kõikidel väikeettevõtetel võimalik kasutada müügitehingute tegemiseks oma nutitelefoni või tahvelarvutit. Citadele Phone POS-ist saavad kasu kõik kaupmehed ja teenuseosutajad, kellele on oluline mobiilsus, samas ei ole vajadust kasutada POS-terminali regulaarselt. Seepärast sobib see eriti hästi näiteks kulleritele, taksojuhtidele, välikohvikutele, turu-, laada- ja hooajakaupade müüjatele, kuna Citadele phone POS-il ei ole rendi- ega tellimistasu. Ettevõtja saab kogu rakenduse seadistuse protsessi läbida distantsilt – esmalt tuleb alla laadida rakendus läbi Google Play poe, siis digitaalselt allkirjastada leping, misjärel saabki alustada maksete vastuvõtmist.
„Kui mõningate aastate eest oli revolutsiooniline nähtus makse tegemine telefoni abil, siis Citadele Phone POS on innovatsioon, millega näitame Eesti finantstehnoloogia kiire arengu jätkumist,“ ütleb Citadele panga Eesti filiaali juht Rainer Moppel. „Phone POS lahendus on väga paindlik ning mugav alternatiiv POS-terminalidele ja usume, et POS-terminalist saab nutitelefonis õige pea sama harjumuspärane vahend, nagu on kontaktivabad maksekaardid ja telefonimaksed.“
Panga eesmärk pakkuda mugavat lahendust nii kaardiomanikele kui ka kaupmeestele on väga oluline. Ettevõtjate jaoks on oluline laiendada maksete vastuvõtmise võimalusi, muutes nutitelefonid makseterminaliks. See pakub müüjatele lihtsat viisi maksete vastuvõtmiseks ning mugavamat viisi maksmiseks, vältides niiviisi ostja kaotamist, kellel ei ole igapäevaselt kaasas sularaha.