Pidurdunud ostuhimu lööb hinnad alla

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ander Ilp.

Inflatsiooni suurenemisest tulenev tarbimise vähenemine paneb poeketid üksteise võidu hindu langetama.

«Konkurents jaekaubandusturul on viimastel aastatel oluliselt tihenenud ja seoses sellega on suurenenud ka surve hindadele,» ütles Rimi Eesti Foodi turundusjuht Evelin Mägioja.

Rimi on viimase poole aasta jooksul üle vaadanud hinnapoliitika ja sellest tulenevalt mitmete igapäevaste toidukaupade hindu langetanud. Jätkuvalt korraldatakse ka senisest veelgi soodsamate hindadega müügikampaaniaid.

«Kindlasti on sellel kõigel mõju tarbimisele. Samas suurorganisatsioonina tunneme vastutust suunata inimesi tegema sisseoste ikka reaalse vajaduse järgi,» lausus Mägioja.

Enim langenud hindadega toidukaupadest võib tuua näitena liitrise Baltilux kilepiima, mis on täna Rimi ja Säästumarketi ketis müügil hinnaga 6.70, mille hind oli aga kolm kuud tagasi veel 9.90.

Banaani hind on aga langenud kolme kuu taguselt 18.90-lt praeguseks 12.60 peale.

Prisma Peremaketi turundusjuht Reigo Rahumäe ütles, et selle keti eesmärk on olla turuliider ja kõik ametlikku ostukorvi kuuluvad toidukaubad on teistest odavamad.

«Pidevalt võrdleme oma hindu konkurentide omadega ka vajadusel ka langetame,» lausus ta.

Näitena tõi Rahumäe kilepiima, mille hind on juunis langenud kahe krooni võrra ja maksab nüüd 6.50. Ülejäänud toiduainete hindade kohta ütles Prisma turundusjuht, et need pole viimasel kuul kindlasti tõusnud, aga ka mitte oluliselt langenud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles