Kiirmood sattus taas natsiskandaali

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mango logo.
Mango logo. Foto: ITAR-TASS / Scanpix

Hispaania tuntud kiirmoeketi Mango naiste pluus vallandas pahameeletormi, kuna selle muster meenutab paljudele natsi lahinguüksuse SS logo.

Valgel särgil olev väike välgunoolt meenutav muster tõi paljudele meelde II maailmasõja ajal natsi-Saksamaal tegutsenud vabatahtlikest koosnenud lahinguüksuse sümboolika, kirjutab Local. Paljud Saksamaa Twitteri kasutajad andsid oma pahameelest ka kiiresti teada.«Kas tegu  on Eva Brauni (Hitleri abikaasa-toim) kollektsiooniga,» küsis üks sakslane.

Foto: twitter

Mango vabandas kiiresti oma eksimuse pärast «RAYO pluus kuulub kollektsiooni, mis on inspireeritud minimotiividest. Lisaks sellele kuuluvad sinna ka mudelid väikeste südametega ja tähtedega,» selgitas Mango  kõneisik Hispaania Localile. Mango kinnitusel kahetsevad nad, et antud lahendus tekitas sellise ebasobiva seose.

Viimastel kuudel on see juba mitmes skandaal, mille põhjustavad kiirmoeketid. Augustis vabandas teine tuntud kiirmoekett Zara, kuna nende laste T-särk meenutas särki, mida juudi lapsed pidid koonduslaagris kandma.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles