Seksuaalse alatooniga reklaame on üha enam

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Supermodell Bar Refaeli reklaamib meeste aluspesu.
Supermodell Bar Refaeli reklaamib meeste aluspesu. Foto: SCANPIX

Georgia ülikoolis tehti kindlaks, et alates aastast 1983 kuni 2003 on seksuaalse alatooniga reklaamide osakaal kasvanud 15 protsendilt 27 protsendile.

Kuigi seksuaalsete piltidega proovitakse müüa pea kõike, kasutakse seda kõige rohkem alkoholi, meelelahutuse ja ilutoodete müümiseks, vahendab Huff Post. Nende toodete puhul on ammu tõestatud, et seks müüb.

Uuringu autor Tom Reichert selgitas, et reklaamides kasutatakse seksi, sest see on väga efektiivne. Kõige seksikamateks osutusid hügieeni- ja tervisekaupade reklaamid, teisele kohale jäid ilutooted, kolmandale ravimid ja toidulisandid. Kõige vähem kasutatakse seksi pangateenuste, kodumasinate ja teiste suurema riskiga seotud toodete müümiseks.

Ülekaalukalt kasutati seksikuse esiletõstmiseks naismodelle, mehi kujutati seksikates reklaamides 1983. aastal vaid 3 protsendil ja 2003. aastal 6 protsendil reklaamidest.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles