Euroopa Liit raiskab propagandale miljardeid

Berit-Helena Lamp
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Euroopa Liidu lipp.
Euroopa Liidu lipp. Foto: Reuters / Scanpix.

Euroopa Liit kulutab aastas propagandale ligi 38,1 miljardit Eesti krooni (2,3 miljardit naela), mis ületab näiteks Coca Cola ülemaailmset turustuseelarvet.


Suur osa sellest rahasummast kulutatakse aga kahtlastele projektidele, selgub ELi arengut uuriva instituudi Open Europe ülevaatest, kirjutas Daily Mail.

Näiteks toetas EL Suurbritannia, Saksamaa, Prantsusmaa ja Poola väikelinnade saamist sõpruslinnadeks ning europarlamendi liikmed koostasid koos koolilastega šokolaadi puudutvat direktiivi.

Open Europe'i direktor Lorraine Mullally sõnul on ELi populaarsus Suurbritannias viimase 25 aasta madalaimal tasemel ning Euroopa Komisjon ei ole selle parandamiseks midagi ette võtnud.

«Selle asemel et kulutada maksumaksjate raha propagandale võiksid ELi juhid välja uurida, mis valesti on,» ütles Mullally.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles