Saab avaldas pressiteate universaali 9-3 kõrgema vedrustusega versiooni kohta, mille esmaesitlus viiakse läbi eelseisval Genfi näitusel ning seejärel näidatakse aprillis New Yorgis ka ameeriklastele.
Genfis debüteerib Saab 9-3X
Saab 9-3X on tavalisest Saab 9-3-st 35 millimeetri võrra kõrgem. Lisaks võib masinaid eristada poleeritud alumiiniumiga viimistletud katuseraamide ning hallist plastist põrkeraudade ja poritiibade kaitsete järgi, kirjutab
.
Auto mootorivalikusse pakutakse kaht jõuallikat. Esimene neist on 210-hobujõuline bensiini põletav turbomootor, millega samasse komplekti kuulub ka Haldexil põhinev XWD nelikvedu.
Viimase üheks osaks on elektrooniliselt kontrollitav Torque Transfer Device (TTD), mille ülesandeks pöördemomendi jagamine telgede vahel.
Teiseks mootoriks on 180-hobujõuline 1,9-liitrise töömahuga turbodiisel. Sel juhul pakutakse autot vaid esiveolisena.
Euroopas jõuab auto müüki vahetult pärast esitlust, USAs aasta lõpupoole. Hindu pole veel avalikustatud.