
Sotsiaaldemokraatide, IRL-i ja Reformierakonna riigikogu valimiste reklaamikampaaniad läksid rohkem maksma, kui parteid enne kampaaniate algust prognoosisid.
Sotsiaaldemokraatide, IRL-i ja Reformierakonna riigikogu valimiste reklaamikampaaniad läksid rohkem maksma, kui parteid enne kampaaniate algust prognoosisid.
Kõige kallimaks osutus Reformierakonna valimiskampaania, mille kampaaniakulud koos möödunud aastal tehtud eelkampaania ning kandidaatide isiklike kulutustega on kokku umbes 1,8-1,9 miljonit eurot, kirjutab ERRi uudisteportaal. Novembris prognoosis Reformierakonna peasekretär Martin Kukk kampaaniakulude umbkaudseks summaks 1,2 miljonit eurot.
Kui novembris, enne suure kampaania algust ütles IRL peasekretär Tiit Riisalo, et kulud jäävad tõenäoliselt 900 000 euro ringi, siis nüüd ütleb ta, et summa ei ületa 1,5 miljonit eurot.
Sotsid prognoosisid mullu valimiskuludeks vähemalt pool miljonit eurot, kuid sotside kommunikatsioonispetsialisti Raigo Jahu sõnul läksid Sotsiaaldemokraatliku Erakonna selle aasta reklaamikulud maksma ligi 790 000 eurot.
Keskerakonna hinnangul pidid kulud jääma alla miljoni euro ja peasekretär Priit Toobal kinnitas, et nii ka on.