Väljalülitatud telefon hakkas ise tasulisi teenuseid tellima

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustreeriv.
Foto on illustreeriv. Foto: MEELIS MEILBAUM/VIRUMAA TEATAJA

IT-spetsialisti Vootele Voiti (41) pikaajaline vaidlus mobiilioperaatoriga EMT sai alguse jahmatamapanevast tõdemusest: keegi oli tema kolm kuud välja lülitatud mobiiltelefoniga tellinud sisuteenust firmalt NATTA, kes pakub helinaid, mänge, graafikat ja muud sellist.


«Selgus, et minu väljalülitatud salajase numbriga metsatelefonile on märtsikuu jooksul tekkinud 48 euro ehk vanas rahas ligi 750 krooni eest perioodilist sisuteenust,» rääkis Vootele Õhtulehele.

4. juulil teatas EMT lõpuks, et kogu segaduse taga oli NATTA tehniline viga, mida Vootele kommenteerib mõrult: «Kui varas ronib teie aknast sisse vargile, siis võib ju ka öelda, et tegu oli tehnilise veaga.»

Vootele leiab, et sellise partneriga nagu NATTA, kes esitab valearveid, peaks EMT koostöö päevapealt lõpetama. Oma vastuses kliendile teatas aga operaator, et ei kavatse oma suhteid sisuteenusepakkujaga läbi vaadata ega piirata.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles