Eesti 200 šokikampaania rabeles ohjest lahti (46)

Urmas Jaagant
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti 200 lõhestatust toonitanud plakatid kleebiti juba üleeile õhtul seni tundmatute isikute poolt üle vastupidist sõnumit kandnud posteritega.
Eesti 200 lõhestatust toonitanud plakatid kleebiti juba üleeile õhtul seni tundmatute isikute poolt üle vastupidist sõnumit kandnud posteritega. Foto: Aivar Pau

Eesti 200 pikemalt ette planeeritud šokikampaania plahvatas esmaspäeval sellise jõuga, mida ei olnud ette näinud erakonna juhid ega ka neid nõustavad kampaaniameistrid. Eesti 200 ülesanne on nüüd vormida avalikkuse raevukas reaktsioon aruteluks ja suunata see sinna, kuhu see algse plaani järgi jõudma pidi.

Pärast emotsionaalseid reaktsioone esmaspäeval ühte Tallinna trammipeatusesse üles riputatud plakatitele, mis viitasid, et Eesti elanikud jagunevad rahvuse järgi selgelt kaheks, vestles Postimees mitme Eesti 200 poliitikakujundajaga, kes selgitasid plakatikampaania sündi ning analüüsisid, mis õigupoolest juhtus ja mis edasi saab.

Kommentaarid (46)
Copy
Tagasi üles