SÕLMKÜSIMUS ⟩ Kui tugevad on erakondade kaubamärgid? (1)

Meinhard Pulk
, ajakirjanik
Copy
23.01.2023, Tallinn Riigikogu valimised. Esimesed Vaimisreklaamid Tallinnas. Kaja Kallase reklaam Tartu maanteel.
23.01.2023, Tallinn Riigikogu valimised. Esimesed Vaimisreklaamid Tallinnas. Kaja Kallase reklaam Tartu maanteel. Foto: Mihkel Maripuu

Valimisteni on aega enam-vähem kuu ja erakondade kampaaniad koguvad tuure. Reklaamivaldkonna asjatundjad hindavad, kui tugevad ja isikupärased on erakondade kaubamärgid ning kuidas valimiskampaania neid esile toob või hoopis tagaplaanile tõukab.

Kellele üllatusena, kellele vähem, aga teatud mööndustega kõnnivad erakondade toetusnäitajad ühte jalga sellega, kuidas eksperdid nende brändide tugevusi hindavad. «Erakondade kaubamärkide tuntus aja jooksul kasvabki, kui püsida nii sisult kui ka vormilt samade elementide juures, lisades ajaga kaasas käimiseks vaid mõningaid värskendavaid elemente. Nii tekivad vaataja peas seosed ja mäletamisaste on seeläbi kõrgem,» selgitas endine Reformierakonna kampaaniameister, hiljem ka näiteks Bulgaarias, Moldovas, Rumeenias ja Gruusias kampaaniaid teha aidanud Annika Arras.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles