Maxima: ID-kaart ei võimalda personaalseid allahindlusi

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aprillikuine pilt Maxima poest Tallinnas
Aprillikuine pilt Maxima poest Tallinnas Foto: Laura Oks

Maxima poekett ei näe põhjust oma püsikliendiprogramm ID-kaardiga ühendada, kuna see vähendaks võimalusi, mida praeguse kliendikaart pakub.

«Personaalsed pakkumised on ID-kaarti kasutades praegusel hetkel ikkagi võimatud. Just see on peamine vahe, et oma kliendikaardil on palju rohkem võimalusi selliseid pakkumisi teha,» rääkis Maxima poeketi avalike suhete juht Erkki Erilaid.

Ta märkis, et tehnikaspetsialistidega konsulteerides oli ta aru saanud, et ID-kaardil põhinevas kliendiprogrammis ei saa inimestele teha näiteks sünnipäevadeks eripakkumisi ja allahindlusi.

«See ei jäta muud märget, kui seda, et inimene on kohal käinud, kuid muid asju vist ei luba registreerida,» ütles ta. Erilaidi sõnul on personaalsed pakkumised just see suund, mida Maxima edaspidi rohkem katsetada tahab, näiteks pakkudes noortele emadele allahindlusi neile ja väikelastele mõeldud toodetele.

Ta lisas, et firma soovib, et kliendikaardi teinud inimesed ka poeketi lojaalsed kliendid oleksid. Eraldi kliendikaart olevat selleks parem psühholoogiline tegur kui anonüümne ID-kaart, mis sama allahindluse annaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles