Tallinn alustas Venemaal talvekampaaniat

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ettevõtlusamet

Tallinna ettevõtlusameti poolt läbiviidava linna tutvustava turismikampaania toel soovitakse püsida Vene turistide jaoks Euroopa kolme populaarseima pealinna hulgas.


Vene turistide arv on viimase 12 aasta jooksul Tallinnas suurenenud enam kui kümme korda ning kõige kiiremini on kasvanud talvised reisid, vahendas Raepress. Euroopa turismi arenguid kajastava andmebaasi TourMIS andmetel oli 2011/12 aastavahetusel Tallinn Vene turistide hulgas ööbimiste arvult kolmas linnapuhkuse sihtkoht Praha ja Viini järel.

Ettevõtlusameti turismiosakonna poolt 23. oktoobrist 7. novembrini läbiviidav internetipõhine kampaania on suunatud kahe suurlinna, Moskva ja Peterburi ning nende lähiregioonide elanikele. Kampaania fookuses on kultuurisündmused, aastavahetusprogrammid ning toiduelamused. Kampaaniaga soovitakse üleval hoida huvi Tallinna kui talvise reisisihi vastu nii nende hulgas, kelle jaoks sihtkoht pole uus, kui ka nende seas, kes siin veel käinud pole. Interaktiivse mänguga esitataksegi üleskutse kohtumispaika muuta ja Tallinna tulla. Mängust osavõtjatel vahel loositakse välja talvised reisid Tallinna.

Tallinnas puhkust veetev Vene turist on enamasti 35-44-aastane kontoritöötaja, kes on tulnud siia 3-4 päevaks koos oma partneri või sõpradega. Talle meeldib ostelda, linnas jalutada, külastada kohvikuid-restorane, tutvuda vaatamisväärsuste ja muuseumitega ning ta kulutab Tallinnas keskmiselt 380 eurot päevas.

«Arvestades selle aasta turismitrende võib ennustada, et kolmel talvekuul peatub Tallinna majutusettevõtetes hinnanguliselt 65 000 turisti Venemaalt. Lisaks neile ootame selle aasta talvekuudel Venemaalt saabuvaid rohkeid laevareisijaid, kes peatuvad Tallinnas vaid ühe päeva,» märkis ettevõtlusameti juhataja Kairi Teniste.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles