Nuudi: Paulig kasvatas uue tarbijate põlvkonna

Kristina Traks
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tiit Nuudi sõnul õppisid eestlased tänu Pauligi kontserni kuuluvale Santa Maria maitseainetööstusele neidki aineid pruukima.
Tiit Nuudi sõnul õppisid eestlased tänu Pauligi kontserni kuuluvale Santa Maria maitseainetööstusele neidki aineid pruukima. Foto: Toomas Huik

Eile täitus Pauligi Eesti juhil Tiit Nuudil 20 aastat töötamist Pauligi kontsernis ja tööjuubel oli ühtlasi ka tema viimane tööpäev. Mees rõõmustab, et 20 aastaga on õnnestunud õpetada Eesti rahvas maitseaineid tarvitama ja kohvi jooma.

Mis tunne on täna (reedel – toim), kui teate, et esmaspäeval enam tööle tulema ei pea?

Päris hea tunne on, samas ei ole mingit värinat või kuidagi ekstra teistmoodi tunnet. Mul on au olnud töötada nii Eestis kui ka olla Pauligi kontserni juhtkonnas kokku 20 aastat.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles