/nginx/o/2012/11/04/1410690t1hc94b.jpg)
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuses (EAS) tuleb järjepanu päevavalgele tõsiseid möödalaskmisi. Ülari Alamets juhib seda asutust juba seitse aastat. Laenakem kujundit nii karmist valdkonnast nagu meresõit. Kui midagi on korrast ära või veel hullem – juhtub õnnetus –, siis pole küsimustki, kes vastutab. Loomulikult kapten, kellele on antud voli oma laevas käskida ja keelata. Kui ta on turvalisuse arvelt andnud järele laevaomanikele või lasknud meeskonnal omatahtsi talitada, siis järelikult pole ta olnud õige mees oma ametis.
Kapteni ülesanne on meeles hoida, et tähtis pole kiiresti sõita, vaid kiiresti kohale jõuda. Tema ülesanne on valida meeskond, kelle liikmetest igaüks teeb kohusetundlikult ning vajadusel ka vapralt ja leidlikult oma tööd. Õnnetuse korral algab loomulikult juurdlus ning tehniliste asjaolude uurimine, ent ennekõike on selge, et juhi kohus on riske ette näha ja neile adekvaatselt reageerida.