Statoil avas renoveeritud ja uudse lahendusega Laagri teenindusjaama

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Statoili Laagri teenindusjaam enne renoveerimist.
Statoili Laagri teenindusjaam enne renoveerimist. Foto: Mihkel Maripuu

Täna renoveerimise järel taasavatud Statoili Laagri teenindusjaamas on senisest oluliselt suurem poe- ja kohvikuosa ning uuendusena on kõikidel tankuritel makseterminal, kus klient saab valida, kas maksta kütuse eest tankimisalal või kaupluses.

«Mitmed uuendused läbinud Laagri teenindusjaamast saab nii toidupakkumise, töökorralduse, makselahenduste kui ka teistes valdkondades Statoili testjaam Eestis,» ütles ASi Statoil Fuel & Retail Eesti peadirektor Kai Realo. «Kliendi seisukohast on vahest kõige suurem muudatus see, et kõikidel kütusetankuritel on makseterminal, kus klient saab valida, kas maksta kütuse eest tankimisalal või kaupluses. Usun, et see muudatus annab oodatud valikuvõimaluse, kas tasuda kütuse eest panga- või Statoili kliendikaardiga makseterminalis või võtta aeg maha ning teha lühike peatus teenindusjaamas.»

Selleks, et klientidele uut maksevõimalust tutvustada, on alates 15. novembrist kahe nädalal jooksul nii hommikustel kui õhtustel tipptundidel autojuhtidele abiks klienditeenindajad.

«Tegemist on Eestis uudse makselahendusega, mida testime esialgu Statoili Laagri ja Viimsi jaamades. Laagri teenindusjaamas aitavad klienditeenindajad uudse süsteemiga harjuda ning ühtlasi koguvad ka inimestelt tagasisidet, mis võimaldab meil oma pakkumist edasi arendada. Juhul, kui uus makselahendus klientidele sobib, laiendame seda ka teistesse jaamadesse,» ütles Realo. 
 
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles