Politsei ja rehviliit kontrollivad autorehve

Madis Filippov
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Naastrehv.
Naastrehv. Foto: Raigo Pajula/Postimees

Nädala alguses kontrollivad politsei ja rehviliit ühise operatsiooni käigus Eesti mitmes piirkonnas talverehvide olemasolu ja nõuetele vastavust.

Tallinnas ja Harjumaal teisipäeval ning Tartus kolmapäeval eri aegadel ja mitmes eri kohas läbiviidava koostööoperatsiooniga kontrollitakse nii kohustuslike talverehvide olemasolu kui nende mustri sügavust.

«Kuna juba mõnda aega on teeolud olnud talvised, loodame et autojuhid on oma sõidukid talvekorda seadnud ning liikluses ei ohusta ennast ja teisi ükski suverehvidega auto juht,» ütles Põhja prefektuuri liiklusteenistuse vanem Sirle Pai. «Eelkõige kontrollime kasutusel olevate talverehvide vastavust kehtestatud nõuetele.»

Talverehvi tunneb ära tähistuse järgi, milleks võib olla M+S, MS, M.S., M&S. Tähistus tuleneb inglisekeelsetest sõnadest M = mud (pori)  ja S = snow (lumi). ). Sõiduki mõlemal teljel peavad olema ühesuguse mustritüübiga rehvid, kuid mustritüübi mustrijoonis võib olla erinev. Naastrehvide korral tuleb neid kasutada kõigil neljal rattal.

Talverehvide mustri minimaalne sügavus peab olema 3 millimeetrit, kuid talverehvid võiks ära vahetada, kui mustrisügavus on vähemalt 4 mm. Et rehv töötaks nii, nagu peab, tuleb nii suve- kui ka talverehvi puhul jälgida, et selle siserõhk vastaks tootja poolt ette nähtule.

Talverehvid on kohustuslikud kasutada 1. detsembrist 1. märtsini.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles