Kevadine ilmastik tekitab tänavatesse löökauke

Uwe Gnadenteich
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Pluss- ja miinuskraadide vaheldumise tõttu tekib Tallinna teedele massiliselt löökauke, mida kolm ööpäevaringselt töötavat brigaadi jõudumööda parandavad.


Aukudesse pannakse nii-öelda talvist asfalti, mille teeparandajad kohapeal katlas valmis keedavad. «Praeguste ilmadega jahtuks asfalt enne kohalejõudmist ära, kui teda kusagilt kaugelt tehasest tooma läheks. Meil on kolm katelt, mis nii päeval kui öösel tänavatel töötavad,» rääkis kommunaalameti juhataja asetäitja Tarmo Sulg.

«Meil on praegu kokku pandud nimekiri, kus on 47 tänavalõiku, mis on erilise vaatluse all ja vajavad kohest sekkumist ja neid parandatakse esmajärjekorras,» lisas ta.

Kommunaalametile annab asjade paranemiseks lootust ka värske ilmateade. «Kui siiani näitasid ilmaprognoosid iga päev nii pluss- kui miinuskraade, siis lähemate päevade ilmateade näitab ainult miinust. Ehk saame nende päevade sees teeremondiga jälle järje peale. Praegu on teekatte lagunemise kiirus olnud ikka üsna hirmutav,» lausus Sulg.

Tema sõnul on paljude teede katted jõudnud sellise vanusepiirini, et ei kannata enam kevadisi temperatuurikõikumisi välja. «Esimesed viis aastat peaks teekate ilma suurema remondita vastu pidama. Ja nii umbes alates seitsmendast aastast peaks suurema hoolderemondiga peale hakkama,» selgitas Sulg.

Vabaduse puiesteel, mis on juba 12 aastat vana, on ühel lõigul kehtestatud kiirusepiirang 30 kilomeetrit tunnis, sest lumevallide tõttu tavalisest kitsamal teel pole autojuhtidel alati võimalik löökauke vältida. Samas on Vabaduse puiesteel näha ka üsna palju värskeid tumedaid laike, mis tähistavad äsja likvideeritud löökauke.

«Meie mõistes on Vabaduse puiestee juba väga vana tee. Seal peaks olema juba kaks korda ülekate tehtud,» ei näinud Sulg sealsetes löökaukudes midagi ebatavalist.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles