«Me peame edasi minema ning tahame rahvale pakkuda midagi muud, kui on keskturg, luua siia turukultuur, kuhu erasektor ei ole võimeline niipalju investeerima,» kinnitas Lokk. «Nõmme turu kogemus ju näitab, milline on turgude aura.»
Lasnamäe turul kala müüva firma OÜ Shteinle Kaubandus omanik Oleg Shteinle ütles, et turg on alles noor ning võtab veel aega, et ostjad sinna tulevad. Aga on juba tulnud, sest nad mõistavad, et just sealt saab kõige värskemat kala Lasnamäel. Eile turul ringi käies liigutasid silmud end veel, mis näitab, et kaup on ikka täiesti värske.
«Selleks, et ostjad tuleksid, tuleb tööd teha, aga Lasnamäe turg avati alles detsembris,» mainis Shteinle. Ta lisas, et Lasnamäe turu kõrval võiksid olla suuremad parklad, et näiteks saaks sinna tuua ka bussidega soomlasi, kes tunnevad suurt huvi Eesti värske kala vastu, nagu suvise kalaturu kogemus on näidanud.
Shtein märkis, et Lasnamäe turul müüb tema firma tõeliselt käsitsi töödeldud kala, mille on ka ise püüdnud. Seega on tegemist tõeliselt värske kalaga. Seda näitasid ka kastid, kus silmud alles ennast liigutasid. Üha rohkem on tulnud püsikliente, kes soovivad niisuguseid mereande osta, mistõttu on perspektiiv täiesti olemas.
Laasnamäe turul on oma müügikoha avanud ka firma Juustukuningad, kust on võimalik osta juuste, mida saab veel vaid Rottermanni keskusest ja Nõmme turult. Valik on tõesti suur ning ostjaid jätkub. Müüja Linda Koppel üles, et kui see uus koht üles leitakse, siis tullakse üha enam kohale ning antakse ka tuttavatele teada.
«Tundub, et inimesed on endale juustukultuuri avastanud,» ütles Koppel.